2011. április 18., hétfő

Ha fáradt

Na most itt nem rólam van szó (nem minta nem lennék fáradt :)) hanem Jázminról.

Hétvégenként nem szokott aludni délután és így bizony estére eléggé kimerül (azért kicsi még ő az egész napos ébrenléthez). Tegnap este még ráadásul hajmosás is volt amit nem fáradtan sem igazán kedvel..de ha fáradt, hát akkor kész rémálom.

Hajmosás után szárítom a haját. Hüppög. Kérdezem, mi van Kicsim?
Jázmin keservesen sírva: nekem miért nem olyan hosszú a hajam, mint Aranyhajnak?
Mondom, majd megnő ne sírj. De nem vigasztalta. Próbáltam valami mentő ötletet bedobni (isteni szikra :D)
Jázmin Aranyhaj már nagylány majdnem felnőtt, amikor kicsi volt, mint te neki sem volt ennyire hosszú a haja (gondolatban vállon veregettem magam).
Jázmin könnyes szemmel rám néz (méreget) majd keserves sírásba tör ki, hogy Anyaaaa de a te hajad sem hosszúúúúúúúúúúúú. (mit lehet erre mondani :)). Majd közöltem vele, hogy de én nem akarok olyan hosszú hajat, mint Aranyhaj, de ez sem tetszett neki. Sírva kérte, hogy légyszi legyen egyforma hajunk. Így senki ne lepődjön meg, ha azt látja, hogy Gergő a terasz felől a hajamon mászik haza :D

1 megjegyzés:

Katyus írta...

Feladja a leckét:D Ha Kamillának is ilyen szövege lesz...