2011. február 2., szerda

Csicsergő csalogány avagy miért veszek meg minden hülyeséget a boltban

Amikor Jázmin kb 1 hónapos volt megismerte a hangját. Rendkívül cuki módon elkezdett gügyögni, gagyogni, sikítozni. Már akkor gyanakodnom kellett volna, de akkor még csak büszke és szerelmetes anyuka voltam (persze ez azóta sem változott).

Szóval Jázmin kb 1 hónapos kora óta folyamatosan szövegel 2 éves korától már szavakkal. Azt hinné az ember, hogy szórakoztató, de csak részben. Persze imádom és el sem tudom képzelni máshogyan, de néha a boltban azt veszem észre, hogy már vagy 10 perce nézem a melegszendvicskrémeket (ami nem is volt felírva a listára) és azon gondolkodom, hogy mit is akartam? Mert mintha átfutott volna egy olyan kósza gondolat az agyamon, hogy jó lenne melegszendvicset enni, (mert már vagy 8 éve nem ettem), de elveszett valahol, az este milyen pizsit vegyen fel Kamilla és vajon a rózsaszín vagy a barna fagyi a legfinomabb között.

Nem elég ám hümmögni és néha beszúrni egy igent, mert Jázmin irtó rafináltan csinálja és a végén azt veszem észre, hogy megígértem a kindertojást a kubut és azt is, hogy ha hazaér azonnal nézhet mesét kézmosás nélkül.

A legújabb hepp, hogy most már saját magával is képes vitatkozni. A minap azt hallom kiszűrődni a szobából, hogy az nem Humipepőke hanem Humipipőke (hamupipőke szerk.) kb 80 decibellel 5 percen keresztül.
Anyukámnál töltött pár napot Jázmin amikor mentünk érte anyu közli, hogy te mennyit tud beszélni ez a lány :D Hát tudjuk. Reggeltől (ami néha kb 5:30) estig. Híradót már csak megszokásból nézzük, de hogy mi megy benne passz :) (mondjuk nem is baj).

Visszatérve a bolthoz. Tudom amatőr vagyok és nem azért, mert nem készítek listát (mert szoktam), hanem mert akkor készítem a listát amikor Jázmin ott van így már eleve veszett fejsze nyele a koncentrálás. Így otthon azt veszem észre, hogy mégis csak megvettem azt a melegszendvicskrémet, pedig teli van minden szarral (még ha finom is), de nem vettem krumplit.

Most már csak abban bízom, hogy Kamilla csendesebb típus lesz.

2 megjegyzés:

Lujzi írta...

Na akkor résen leszek, mert Janka is nagy dumagép, mostanában a nyállal gurgulázás a nagy kedvence!
Egyébként meg te régen is megvettél minden szir-szart, nem ér a gyerekre fogni! :)

Ningi írta...

"Egyébként meg te régen is megvettél minden szir-szart, nem ér a gyerekre fogni! :)" Ez tetszik! :D

Mikor Kamillával még kórházban voltál és Gergővel, Jázminnal összefutottunk a játszótéren nekem is feltűnt, ahogy Jázmin csicsereg. De annyira aranyos volt. Másrészt nagyon okos lány!