2011. február 11., péntek

Fáradtan


...leginkább ez jellemző rám. Most, hogy Jázmin végre meggyógyult csak hogy ne unatkozzak Kamilla lett beteg. Oké tudom, hogy így megy ez kettő gyerekkel, de valamiért azt gondoltam, hogy ezt a telet megússzuk anélkül, hogy mind a kettő beteg legyen.
Az anyatej kontra ovis vírus harcban az utóbbi nyert fölénnyel.



A doki szerint meg kellene oldani, hogy Kamilla nélkül menjek Jázminért vagy ne én menjek, de hát ez lehetetlen. Pedig mindenféle kendővel fel vagyok szerelkezve, hogy Kamilla minél kevesebbet érintkezzen az oviban a külvilággal (babakocsiban nem lehet otthagyni, mert üvölt), de mit sem ér.

Most már csak abban bízom, hogy mire ő lesz ovis az immunrendszere simán legyőzi az addigra már unalomig megismert undok gonosz ovis vírust.

4 megjegyzés:

Ningi írta...

Ez nagyon nehéz, főleg, hogy Kamilla még kicsi. Sajnos később is ez az adok kapok lesz jellemző. :(

Ettől függetlenül nagyon jó kép! :)

Lujzi írta...

Én is fáradt vagyok, de oké, te nyertél 1 gyerekhosszal. :)
Jobbulást a kiscsajnak!

Lujzi írta...

Héj! Úgy elfáradtál, hogy eltűntél? :) Vagy végre elnyelt az ágy?

Petra írta...

Nem csak megint beteg lett Kamilla. Jázmin csoportjában meg kalici tombol így erre is esélyünk van. Tavaszt akaroooook