2011. március 26., szombat

Jelen




Igen-igen kicsit ellustiztam a márciusi hónapot, már ami a blog írását illeti. Igazság szerint el voltam kenődve, hogy Kamilla nem akar fejlődni. Semmi forgás semmi kúszás, semmi popó rázás. Csak háton fekvés, miközben más (tudom tudom..hamuszórás a fejre) baba már mászik. Igazából nem is az bántott, hogy én nem tudok beszámolni, hogy történt-e már előrelépés a fejlődés terén, hanem aggódtam, hogy mi van ha gond van és én meg elbagatellizálom, hogy lusta a gyerek. Nem akart hozzátáplálódni sem, ellenben szívesen ébredt éjszaka :s



Aztán a héten belendült a csaj, először csak azt figyeltem meg, hogy tudatosan fordul már hasról hátra, aztán megpróbált kúszni (a technikája egyelőre láthatatlan, egyelőre csak breaktáncos módjára hason hullámzást láttam tőle) álmában tökéletesen művelheti, mert szedtem már le az ágytámláról, ugyan még fekve de rázza a popóját ééééééééés a mai napon (6 hónaposan 11 naposan) megfordult az oldaláról a hasára, mivel a hátáról el tud fordulni az oldalára (csak most direkt nem csinálja :D) technikailag megfordult hátról hasra is (elfogadjuk) :)

Aztán kinövesztett 2 fogat (nem olyan észrevétlenül sajnos, mint Jázmin)

ezzel a hozzátáplálódás problémája megoldódott.... az éjszakai ébredések viszont nem :s, így lehet hogy van még fog készülődőben és sokat sokat mosolyog.

3 megjegyzés:

Lujzi írta...

Jaj de ügyes, gratula, látod nem kellett aggódnod! Mindent a "nagykönyv" szerint csinál. Meg amúgy is, tényleg nem szabad hasonlítgatni, bár neked azért ott van Jázmin, gondolom belőle indulsz ki. Szerintem nekünk akkor még korai volt a beindulás, látszott rajta, hogy csinálná, de még nem bírja a kis teste. Amúgy sem egy vasgyúró, 6 hónaposan visítva volt 7 kg. Nekünk is kibújt 1 fogacska nagy kínlódással.:)
Én is el vagyok bambulva blogírást illetően, majd pótolgatom. Pusszancs a csajoknak, és Gergőnek is!

Petra írta...

Ugyan már annyira nem is kicsi. Kamilla is 7300g volt :) 6 hónaposan és 69 cm. De ma már egy teljes fordulatot is megcsinált így megnyugodtam, majd keresek valami mást (biztos)

Katyus írta...

hát lehetne rá "haragudni"??:D Olyan éédes!Szerintem csak formában tart, hogy mindig résen legyél!Nem mintha erről Te nem gondoskodnál:D De azért most kicsit megpihenhetnél!