2011. május 12., csütörtök

Lemaradva

Igen az utóbbi időben hanyagoltam teljesen a blogot. A lemaradást erre értem szerencsére és már nem arra, hogy Kamilla nem fejlődik megfelelően. Mert fejlődik, persze lassabban, mint elképzeltem :) de ez van.
Ettől függetlenül nincs időm úgy érzem semmire, mi lesz velem, ha beindul úgy rendesen a csajszi...nem tudom, de majd lesz valahogy.
Mostanában vagy dög fáradtan tengek-lengek.( Tegnap este pl annyira ki-voltam, hogy a doktorháusz első reklámszünetére már vígan szunyókáltam.)
Vagy pedig ilyenből:




próbálok ilyet csinálni: (kevéske sikerrel).


Lassan gyógyulok csak ki a rendmániámból, de végül is Kate-nek is 8 gyerek kellett hozzá...így még van időm (nem-nem lesz 8 gyerekem)

Álmosságom oka pedig ki gondolná: Kamilla.
Jázminnál szentül hittem, hogy a tünetmentes fogzás nagyban köszönhető a borostyán láncnak. Kamillánál már nem vagyok ilyen biztos a dologban..persze nem tudom mi lenne nélküle. Hozzáteszem minden fogzási nyenyerét (értsd 11-5-ig 20 percenként felsírás esetenként) úgy produkál, hogy új fognak nyomát sem látom. Így ki tudja lehet, hogy nem is fog, hanem front van a dologban ááááá.



Kamilla egyébként egy tündér (már ha nem holtfáradtnyűgös az esti nemalvás miatt), frankón elvan magában és imádja Jázmint, aki egyelőre szintén hasonló módon érez :) Remélem így is marad.

1 megjegyzés:

Lujzi írta...

Hát akkor én mit mondjak lemaradásügyben! :) Jó látni a kistesókat együtt játszani, már csak ezért is mindenképpen szeretnénk egy másodikat. Bár a hullafáradtság azért nem hiányzik... Valamit valamiért.