2011. augusztus 31., szerda

Szépségeim


Amikor Jázmin megszületett akkor nekem Ő volt a leggyönyörűbb gyerek a világon (persze még most is). Megnéztem más babát, de még a legszebb babánál is úgy láttam, hogy meg sem közelíti Jázmin szépségét. Teljesen a rabja voltam.
Most Kamillánál valahogy máshogy van. (remélem nem azért, mert ő nem szép) Már más gyerekét is tudom tényleg szépnek látni (nem csak mondom :p). Persze a legszebb baba nekem Ő, de látom, hogy van rajta kívül még szép gyerek.
Érdekes dolog, biztos azért van, mert minden érzésemet meg kell (nem kötelezően, hanem szívből jövően persze) osztanom, így nem tudok egyetlen dologba belemerülni.
Na ezt is megtanulja az ember, ha több gyereke van. Meg persze azt is, hogy milyen amikor szimultán ordít 2 gyerek az ember fülébe...


Nincsenek megjegyzések: