2011. október 12., szerda

Jelen

na szóval az úgy volt, hogy elterveztem csinálok a lányoknak szülinapjukra szép videót a képekből.... csak hát lusta is vagyok, meg időm sem nagyon van, a program is szar (vagy én vagyok béna?) többször is nekiugrottam, de sose sikerült úgy ahogyan elterveztem. Aztán meg elkezdtem nézni a 24-et és minden szabad időmben (nem sok van) azzal voltam elfoglalva (valljuk be Jack Bauer nagyon tuti...de ezt még ő sem csinálja meg helyettem)

Így nem lett szülinapi köszöntő és nem is lesz többé, bár Kamillának illene összedobni 3-at ( vagy a 3. szülinapjára kap 1 nagyot), mert majd a szememre veti, ha megnő, hogy neki miért nincsen.

A szülinap viszont jó volt, bár Kamilla kissé elfáradt és a tortájától is sokkot kapott,


de Jázmin nagyon élvezte.




Imádja, ha sok ember van körülötte. Anyu szerint Kamilla lehet olyan lesz, mint Mirus aki ha vendégek voltak mindig azt kérdezte, hogy :mikor tetszenek már elmenni? :D :D
(azért volt olyan torta ami tetszett neki :))


Azóta is jól vagyunk (bár épp most rohant át rajtunk valami jóféle hányós-fosós), Jázmin szereti az ovit Kamilla meg elvan itthon. Néha már megtesz 1-2 lépést ha épp olyan kedvében van és mond is pár szót (szintén kedv kérdése az egész). legédesebb ahogy a nyunyut mondja (nunu).

Röviden ennyi :D

1 megjegyzés:

Lujzi írta...

Boldog szülinapot mindenkinek! Hát igen, nekem dettó: se időm, se kedvem néha semmihez... De azért lassan eljutok oda, hogy feltöltöm a szülinapos képeket!:) Tényleg jó lenne találkozni, de ehhez vagy nektek kell elindulni Tokaj fele, vagy nekünk a Balatonhoz. Ami késik, nem múlik, ha arra járunk, mindenképp megkeresünk benneteket! Puszi a kiccsaládnak!