2013. szeptember 24., kedd

Megvagyok

Na sikerült megfejtenem, hogy mi is a felhasználói nevem és jelszavam...bár egy google fiókba jelszó nélkül nehezebb bejutni, mint a NASA oldalát feltörni állítom :)
Persze azért az elmúlt 2 évben nem ezen mesterkedtem, egyszerűen csak elfelejtettem az egészet, aztán Márti barátnőm eszembe juttatta (köszi szépen).

Az utóbbi időben történt némi "átszerveződés" nálunk. Samu sajnos tavasszal átkelt a szivárvány hídon (ezt nem részletezném).
 Aztán a nyár folyamán szert tettünk 2 macskára (Citrom és Vanília). Tudom kutya után macska ráadásul kettő, de így alakult. Valójában egyet akartunk, de az mint kiderült egy hiperaktív terrorlény hatalmas szeretet igénnyel így, hogy nekünk csak a szeretet jusson kapott egy társat akivel tök jól elvannak. Így kijelenthetem 2 macska valójában kevesebb mint egy (kivéve, hogy dupla annyit szarnak).

Hogy ne csak a macskákról írjak, a gyerekek jól vannak. Olvastam, hogy 1 évesen azon aggódtam, hogy Kamilla alig beszél....mert hülye voltam. Megtanult beszélni kb 2 évesen azóta folyamatosan dumál álmában is, sőt magával is veszekedik, hogy szóhoz jusson. legalább is így értelmezem amikor csakis ő kiabál (mindenki kussban), hogy had mondjon már valamit (no comment). Azt hittem, hogy Jázminnál nincs nagyobb dumás. Tévedtem. Bölcsi ovi zajlik. Jázminnak kiesett 2 foga és megtanult magától olvasni. Nos kb ennyi. Ja és visszamentem dolgozni (broá...bár legalább van :)) Töltöttem volna ám fel képeket a gyerekekről is de valahogy nem sikerült, így maradnak a bolond macskák. A lányokról majd máskor.

Citrom:
 Vanília:


Nincsenek megjegyzések: